Kaip komunikaciją paversti investicija, ne kaštais

  • Suprasite, dėl kokių priežasčių komunikacija neduoda rezultatų
  • Sužinosite, kaip kurti asmeninę vadovo reputaciją
  • Išsigryninsite, ko reikalauti iš savo komunikacijos komandos
Rugsėjo 27 d.
Viešbutis „Urbihop“, Ąžuolyno g. 7, Vilniuje

Apie mokymus

„McKinsey Global Institute“ ir kitų organizacijų atlikti tyrimai rodo, kad vadovai apie 80 proc. laiko praleidžia komunikuodami. Nepaisant to, iš Lietuvos įmonių vadovų neretai pasigirsta frazė „Nieko per dieną nenuveikiau, tik su visais kalbėjau“. O juk šis laikas gali tapti investicija, o ne kaštais, kuriant įmonės ir asmeninę reputaciją, jeigu vadovai „ne tik kalbėtų“, bet į komunikaciją žvelgtų kaip į strateginę savo ir savo įmonės funkciją. Žymiausios pasaulio įmonės varžosi, siekdamos patekti į geriausios reputacijos kompanijų sąrašą, ir nuolat investuoja į komunikaciją. Jos žino, kad gera reputacija padeda brangiau parduoti, padeda pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus ir geriausius partnerius, be to, gera reputacija padeda blogais laikais. Visa tai kuria didesnę verslo vertę ir duoda didesnę grąžą ilguoju laikotarpiu. 

Mokymai skirti

  • Įmonių savininkams ir vadovams, taip pat tiems, kurie planuoja prisiimti šias pareigas. 

Mokymai padės suprasti: 

  • Kokios priežastys lemia, kad jūsų įmonėje komunikacija tampa kaštais, o ne investicija?
  • Kaip formuojamas darbdavio įvaizdis? Kas už jį atsakingas? 
  • Kodėl sėkmingi vadovai apie 80 proc. savo laiko skiria komunikacijai?
  • Kokius tikslus vadovai gali kelti savo rinkodaros ir komunikacijos komandoms?

Mokymų metu išgirsite rekomendacijas:

  • Kaip kurti asmeninį prekės ženklą?
  • Kaip suburti geriausią komunikacijos komandą?
  • Kaip atsirinkti geriausius komunikacijos partnerius?

 Mokymų metu bus analizuojami konkretūs Lietuvos ir užsienio organizacijų pavyzdžiai. Dalyviai galės pristatyti ir aptarti savo įmonių atvejus.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Orijana Mašalė - strateginės komunikacijos konsultantė. Ji turi 14 metų vadovavimo komandoms ir 17 metų patirtį komunikacijos srityje, nuo 2008 m. dirba organizacijų strateginių valdymo skyrių ir valdybų nare. Yra konsultavusi apie 100 Lietuvos ir užsienio įmonių, viešojo sektoriaus ir nevyriausybinių organizacijų bei politikų komunikacijos strategijos, pokyčių valdymo, krizių komunikacijos, prekės ženklo įvedimo į rinką, ryšių su visuomene, vidinės komunikacijos, vadybos klausimais. Iki pradėdama savo verslą Orijana dirbo „Fortune 500“ Top3 įmonės JAV energetikos bendrovės „Chevron“ patarėja Lietuvoje, Skandinavijos draudimo bendrovės „If“ Rinkodaros departamento vadove, Valstybės kontrolės Komunikacijos ir tarptautinių ryšių departamento direktore, ūkio ministro patarėja. Per pastaruosius keletą metų konsultavo tokias įmones kaip SBA koncernas, AB „Utenos trikotažas“, AB „Grigeo“, „Paskolų klubas“, „Legal Balance“, „Directo“, „Capitalica Asset Management“, Fizinių ir technologijos mokslų centras, Lietuvos inžinerinės pramonės asociacija LINPRA ir kt. organizacijas. 

Lektoriai

Orijana Mašalė
photo
Orijana Mašalė
„OMConsulting“ vadovė, strateginės komunikacijos konsultantė

Strateginės komunikacijos konsultantė. Ji turi 14 metų vadovavimo komandoms ir 17 metų patirtį komunikacijos srityje, nuo 2008 m. dirba organizacijų strateginių valdymo skyrių ir Valdybų nare. Yra konsultavusi apie 100 Lietuvos ir užsienio įmonių, viešojo sektoriaus ir nevyriausybinių organizacijų bei politikų komunikacijos strategijos, pokyčių valdymo, krizių komunikacijos, prekės ženklo įvedimo į rinką, ryšių su visuomene, vidinės komunikacijos, vadybos klausimais. Iki pradėdama savo verslą Orijana dirbo „Fortune 500“ Top3 įmonės JAV energetikos bendrovės „Chevron“ patarėja Lietuvoje, Skandinavijos draudimo bendrovės „If“ Rinkodaros departamento vadove, Valstybės kontrolės Komunikacijos ir tarptautinių ryšių departamento direktore, ūkio ministro patarėja. Per pastaruosius keletą metų konsultavo tokias įmones kaip SBA koncernas, AB „Utenos trikotažas“, AB „Grigeo“, „Paskolų klubas“, „Legal Balance“, „Directo“, „Capitalica Asset Management“, Fizinių ir technologijos mokslų centras, Lietuvos inžinerinės pramonės asociacija LINPRA ir kt. organizacijas. 

Orijana Mašalė
„OMConsulting“ vadovė, strateginės komunikacijos konsultantė

Programa

09:15-09:30 Registracija
09:30-11:15

Kaip kuriama reputacija

  • Kokie elementai sudaro reputaciją?
  • Kaip formuojamas darbdavio įvaizdis? Kas už jį atsakingas? 
  • Kaip formuojama vadovo reputacija? Kiek komunikacija lemia vadovo vertę rinkoje?

Kainos

Dalyvio mokestis

310 Eur

+ PVM 21%
Šis mokestis galioja iki rugpjūčio 15 d.

Dalyvio mokestis

279 Eur

+ PVM 21%

Dalyvio mokestis

217 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Šis mokestis galioja įmonėms, kurios 2017 metais pripažintos „Gazelėmis“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva