Apie mokymus

Strategija tai kelias tikslui pasiekti.  Dažnai organizacijų vadovai negalvoja apie konkretų kelią, o tiesiog eina verslo labirintu į priekį siekdami pelno. Toks verslo darymo būdas pasiteisina tol kol sekasi, kol Jūsų konkurentai mažiau sėkmingai klaidžioja tais pačiais verslo labirintais. Vadovų nenoras planuoti verslo maršrutą dažnai susijęs su laiko stoka, tačiau akivaizdu, kad daugiau laiko galima prarasti klaidžiojant klystkeliais.

Šiuose mokymuose mes išmoksime praktiškai panaudoti laiko patikrintas strategijos rengimo, įgyvendinimo ir kontrolės metodikas. Mokysimės kaip padaryti, kad strategijos įgyvendinimas taptų Jūsų organizacijos operatyvine veikla ir kultūros dalimi, kuri užtikrins ilgalaikį Jūsų verslo konkurencingumą.

Šie mokymai skirti:

verslo įmonių, kurios rinkoje veikia ne mažiau kaip 2 metus vadovams, savininkams bei darbuotojams, atsakingiems už strategijos formavimą.

Jūs išmoksite, kaip:

  • parengti strategiją
  • „parduoti“ strategiją darbuotojams
  • paversti strategiją projektine ir operatyvine veikla
  • padaryti darbuotojus atsakingus ir motyvuotus už strategijos įgyvendinimą
  • kontroliuoti strategijos įgyvendinimą
  • kintant verslo aplinkai atnaujinti strategiją

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Giedrius Keraitis, verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partneris. Giedrius turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį strategijos, rinkodaros srityje, iš jų 15 metų ėjo rinkodaros vadovo pareigas didžiausiose Lietuvos įmonėse skirtinguose verslo sektoriuose. Giedrius dirbo rinkodaros direktoriumi „SEB bankas“ „Lietuvos draudimas“, „AL holdingas“, „Audimas“. Įmonėje „Mažeika ir partneriai“ yra partneris, strategijos ir rinkodaros praktikos grupės vadovas.

Šiuose mokymuose Giedriui talkins jo kolega Vytenis Kudinskas, verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partneris, kuris ves strateginiams projektams skirtą dienos dalį.

Lektoriai

Giedrius Keraitis
photo
Giedrius Keraitis

Programa

08:45-09:00 Registracija
09:00 - 10:30

Įvadas

  • Tai apie ką visi kalba ir ko niekas nesupranta. 10 skirtingų strategijos mokyklų.
  • Kam reikalinga strategija? Būti unikaliu ar būti geresniu už kitus?
  • Kodėl 80% strategijų būna nesėkmingos?
  • Kaip surasti prarastą viziją? Pelnas kaip neišvengiamas antrinis produktas.

Kainos

Dalyvio mokestis

384 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 480 Eur
Išankstinė kaina galioja iki gegužės 4 dienos.

Dalyvio mokestis

360 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 432 Eur
Kaina galioja, jei į renginį registruojasi 2 ir daugiau dalyvių iki gegužės 4 dienos.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva