Programa

08:45-9:00 Registracija
09:00-10:30 val.
Vilnius

B2B pardavimai

  • Pardavimų metodikos
    -Pardavimo kanalai
    -B2B pardavimų procesas
  • Pardavimo proceso valdymas ir automatizavimas, įrankiai
    -Pardavimo proceso piltuvėlis
    -Pardavimo proceso pakopos
    -Pardavimo proceso vertinimo metrikos
    -Pardavimo proceso valdymo įrankiai
Andrius Maziliauskas / Vienas iš B2B pardavimų akceleratoriaus Salesup.lt įkūrėjų
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Strategijos įmonės augimui

  • Įmonės strategijos formavimas ir tikslų sudarymas integruojant pardavimų proceso ypatumus
  • Pardavimų suderinimas su įmonės strategija. Strateginės analizės poreikis pardavimų proceso vykdymui
Andrius Maziliauskas / Vienas iš B2B pardavimų akceleratoriaus Salesup.lt įkūrėjų
12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Produkto vertė pardavimuose

Produkto formavimas ir pateikimas, vertė pardavimuose

Situacijų nagrinėjimas, praktinės užduotys

Pranešėjai
14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:45
Vilnius

Tarptautiniai pardavimai

Pardavimo procesai, pardavimų strategija

Atvejų analizė, diskusijos.

Pranešėjai
16:30-17:00 Mokymų dienos aptarimas, klausimai
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30
Vilnius

Žmogiškųjų išteklių valdymas

Atvejų analizė ir diskusija

Pranešėjai
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Komandos valdymo strategijos

Atvejų analizė ir diskusija

Pranešėjai
12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Koučingo specialisto kompetencijos, naudingos kasdieniame vadovo darbe

  • Profesinės etikos ir standartų laikymasis
  • Susitarimas dėl koučingo (kontrakto sudarymas)
  • Tarpusavio pasitikėjimu pagrįsto ryšio užmezgimas
  • Pilnavertis dėmesys koučingo metu
  • Aktyvus klausymas
  • Puikūs klausinėjimo įgūdžiai
  • Tiesus, atviras bendravimas
  • Įsisąmonijimo skatinimas
  • Veiksmų modeliavimas
  • Tikslų planavimas ir formavimas
  • Proceso valdymas ir kliento atsakingumo skatinimas
Povilas Petrauskas / Koučingo profesionalas, mokymų autorius ir lektorius
14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:45
Vilnius

Praktiniai užsiėmimai

Svarbiausios pardavimų vadovo kompetencijos. Praktiniai užsiėmimai, per kuriuos bus gilinamasi į svarbiausias pardavimų vadovo kompetencijas

Povilas Petrauskas / Koučingo profesionalas, mokymų autorius ir lektorius
16:45:17:00 Mokymų dienos aptarimas, klausimai
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30 val.
Vilnius

Susitikimo „pardavimo“ telefonu modelis

  • Pasisveikinimas, prisistatymas, intriga, skambučio tikslo formuluotės
  • Įtaigios komunikacijos technikos, padedančios lengviau susitarti dėl susitikimo
  • Dažniausi klientų (administratorės, vadovo) prieštaravimai ir kaip į juos atsakyti
Lauras Balaiša / viešbučio „Rinno“ bendrasavininkas
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Pardavimas susitikime su klientu

  • Kliento poreikio išsiaiškinimas.
  • Kryptingas klausinėjimas: specifiniai, vedantys link pardavimo, klausimai
  • S.P.I.N. modelis - taikomas parduodant verslui
  • Įtaigus produkto ir įmonės pristatymas, kai parduodama fiziniam ir juridiniam asmeniui
  • Susitikimo pabaiga – įsipareigojimų gavimas. Įtakos technikos kliento sprendimams paveikti
Lauras Balaiša / viešbučio „Rinno“ bendrasavininkas
12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Įtaka pardavimuose. I dalis

  • Abipusiškumas. Kaip naudoti mainų principus ir gauti norimą elgesį iš aplinkinių
  • Patikimas. Kaip sukurti teigiamą įspūdį apie save ir daryti įtaką
  • Nuoseklumas. Kaip keisti aplinkinių elgesį ir įsitikinimus, sukeliant jiems kognityvinį disonansą
Lauras Balaiša / viešbučio „Rinno“ bendrasavininkas
14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:45
Vilnius

Įtaka pardavimuose. II dalis

  • Socialinis įrodymas ir autoritetas. Kaip daryti įtaką aplinkiniams pasitelkiant socialines normas ir autoriteto atributus
  • Stoka. Kaip daryti įtaką aplinkinių elgesiui, sukuriant deficito jausmą
Lauras Balaiša / viešbučio „Rinno“ bendrasavininkas
16:45-17:00 Mokymų dienos aptarimas, klausimai
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30 val.
Vilnius

Social selling. LinkedIn

  • Asmeninis LinkedIn profilis
    • Pozicionavimas. Kaip LinkedIn gali padėti pardavėjui sukurti gerą pirmą įspūdį?
    • LinkedIn PREMIUM pardavimų profesionalams. LinkedIn Sales Navigator įrankio naudojimas.
    • Kas yra LinkedIn Social Selling Index ir kaip jį pagerinti?
  • Įmonės LinkedIn puspalis (company page)
  • Kaip padeda parduoti asmeninių LinkedIn profilių ir Company Pages sinergija B2B ar B2C?
    • Naujausios LinkedIn Company Pages galimybės (pardavimų skatinimo akcentas);
    • Turinys. LinkedIn pardavimų strategija ir taktika.

Praktiniai užsiėmimai

Šarūnas Sakalauskas / Bendrovės „Httpool“, atstovaujančios socialinius tinklus LinkedIn, Snapchat, Twitter, Spotify, TripAdvisor ir kt., vadovas Lietuvoje
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

LinkedIn sprendimai verslui. Leads'ai

  • LinkedIn reklamos produktai ir kaip pamatuoti jų efektą pardavimams;
  • Efektyviausi Case Study (pagal mokymų auditorijos poreikį);

Atsakymai į individualius klausimus. Praktiniai užsiėmimai

12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Rinkodaros strategija ir pardavimai

  • Taikomi metodai
  • Praktinių pavyzdžių analizė, diskusija
Pranešėjai
14:30-14:45 Pertrauka
14:45:16:30
Vilnius

Naujo prekės ženklo įvedimas į rinką

  • Pavyzdžiai ir faktai, kaip efektyviai užimti poziciją rinkoje
  • Pavyzdžių analizė, diskusija, dalyvių situacijų analizė
Pranešėjai
16:30-17:00 Aptarimas, klausimai
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30
Vilnius

Apibendrinimas

Drauge apžvelgsime dėstytą medžiagą. Atsakysime į kilusius klausimus.

10:30-10:45 Pertrauka
10:45
Vilnius

Egzaminas

Egzaminas ir baigiamojo darbo - įmonės pardavimų augimo plano - pristatymas.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva