Mokymų partneriai

logologo

Apie mokymus

Sertifikuoto pardavimų vadovo programa skirta pardavimų profesionalams, lyderiams bei vadovams, kurie atlieka pardavimų organizavimo, vykdymo ir kontrolės funkcijas organizacijose, norintiems pagilinti žinias ir gauti Kauno technologijos universiteto patvirtintą pardavimų vadovo sertifikatą.

Šiuose 5 dienų mokymuose ugdomos asmeninės ir profesinės kompetencijos, įgūdžiai, kurie būtini vadovui organizuojant pardavimus.

Mokymus veda praktikai, verslo atstovai. Kiekvieną mokymų dieną didelė dalis laiko bus skiriama praktinėms užduotims, situacijų nagrinėjimui, pavyzdžių analizei, diskusijoms.

Tikslas: pristatyti, nagrinėti ir įsisavinti tendencijas strateginių pardavimų valdymo praktikose, leisiančias kiekvienam sertifikuotam pardavimų vadovui, efektyviai valdyti strateginių pardavimų procesus, tinkamai koordinuoti pardavimų komandos veiklą bei padidinti jos rezultatyvumą.

Šie mokymai naudingi tiems, kurie nori pagilinti teorines ir praktines žinias apie:

  • organizacijos strategijos įgyvendinimo sąsajas su pardavimų procesų įgyvendinimu;
  • skirtingas pardavimų technikas;
  • pardavimų procesų planavimą ir vykdymą;
  • žmogiškųjų išteklių valdymą ir paskirstymą procesuose;
  • tarptautinių pardavimų vykdymo specifiką;
  • komunikaciją, NLP, poreikių identifikavimą, pridėtinės vertės kūrimą klientams.

KTU pardavimų vadovo sertifikatas išduodamas išlaikius egzaminą.

Iki mokymų pabaigos, kiekvienas dalyvis gauna po 2 val. asmeninių konsultacijų su „SalesUP“. Konsultacijų laikas bus derinamas individualiai.

Kursų metu kiekvienas mokymų programos dalyvis rengs baigiamąjį darbą – įmonės augimo planą. Jis bus vertinamas pagal aiškumą, realumą ir įgyvendinimo argumentus. Baigiamąjį darbą dalyviai pristatys egzamino dieną.

Mokymų dalyviai gaus dalomąją medžiagą, literatūros sąrašą, kurie pravers rengiant baigiamąjį darbą.

Andrius Maziliauskas

Vienas iš B2B pardavimų akceleratoriaus Salesup.lt įkūrėjų. Pardavimų praktikas ir profesionalas, didžiausią patirtį sukaupęs B2B ir B2C pardavimų bei verslo konsultavimo srityse. Nuo 2002 m. konsultuoja verslą pardavimų, derybų, komunikacijos bei finansavimo klausimais. Sėkmingai padeda įgyvendinti pardavimų akceleravimo projektus vidutinėse ir didelėse organizacijose, pavyzdžiui „Grigeo“, „Tete a Tete Kazino“, „Biuro mašinos“, „Ryterna“, „Rosteka“.

Andrius taip pat veda praktinius vidinius bei išorinius mokymus.

Povilas Petrauskas

Koučingo profesionalas, mokymų autorius ir lektorius. Asmeninė svetainė - www.petrauskas.pro, taip pat koucingocentras.lt, infinitas.lt ir pointsofyou.lt iniciatorius.
Nuo 2002 metų veda mokymus ir dirbtuves su organizacijų komandomis. Nuo 2010-ų metų - veda asmenines koučingo sesijas.
Sėkmingai dirbęs su tokiomis įmonėmis kaip ABB, Vilniaus Centrinė Universalinė Parduotuvė, UAV BIPA, West Express, Žalgirio Arena, Studio Moderna ir kt.

Lauras Balaiša

Verslo administravimo magistras, baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Coca-cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK steigėjas ir vadovas Lietuvoje, viešbučio Rinno bendrasavininkas. Turi virš 14 metų patirtį verslo ir valstybinių organizacijų konsultavime. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs virš 20 mokymo programų ir metodikų.

Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką `Teorija-Treniruotė-Taikymas`, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius.

Šarūnas Sakalauskas

Bendrovės „Httpool“, atstovaujančios socialinius tinklus LinkedIn, Snapchat, Twitter, Spotify, TripAdvisor ir kt., vadovas Lietuvoje. Pastaruosius 5 metus konsultuoja ir veda mokymus apie galimybes verslui socialiniame tinkle LinkedIn. Kaip LinkedIn išnaudoti asmeninės ar prekės ženklo reputacijos stiprinimui ir kaip skatinti pardavimus - temos, kuriomis Šarūnas rašo straipsnius ir skaito pranešimus konferencijose. Profesinio domėjimosi sritys: social selling, digital marketing.

Tadas Barauskas

Pardavimų ekspertas, sukaupęs didelę patirtį kuriant pardavimų procesus, orientuotus į klientų pritraukimą ir išlaikymą. Puikiai supranta šiuolaikinio verslo problematiką, konkurencinę aplinką, todėl kuriami procesai yra drąsūs, reikalaujantys nestandartnių sprendimų bei įsitraukimo visuose organizacijos lygiuose. Įgyvendino pardavimų projektus tokioms įmonėms kaip: „Baltic Transline“ UAB, „Delamode Estonia“ OU, „Easting Express“ UAB, „Axis Transport“ UAB, FSTS UAB ir t.t. Dauguma projektų skirti pritraukti užsienio klientų.

Juozas Buitkus

„LP Express“ vadovas, kurio patirtis vadovavimo srityje Lietuvos ir užsienio rinkose jau yra perkopusi 15 metų. Juozas yra sėkmingai įgyvendinęs pokyčių programas, transformavęs įmonių veiklą. Pardavimų ir verslo plėtros ekspertas dirbo tiek kylančios, tiek krintančios ekonomikos sąlygomis. Juozas dirbo AB „Lietuvos draudimas“, buvo PZU įmonei grupei priklausančios įmonės BALTA Latvijoje pardavimų vadovas ir valdybos narys. Juozas dirbo ir UAB „Vilniaus vandenys“ valdyboje kaip nepriklausimas jos narys.

Lektoriai

Andrius Maziliauskas
photo
Andrius Maziliauskas

Povilas Petrauskas
photo
Povilas Petrauskas

Lauras Balaiša
photo
Lauras Balaiša

Šarūnas Sakalauskas
photo
Šarūnas Sakalauskas

Tadas Barauskas
photo
Tadas Barauskas

Juozas Buitkus
photo
Juozas Buitkus

Programa

08:45-9:00 Registracija
09:00-10:30 val.

B2B pardavimai

  • Pardavimų metodikos
    -Pardavimo kanalai
    -B2B pardavimų procesas
  • Pardavimo proceso valdymas ir automatizavimas, įrankiai
    -Pardavimo proceso piltuvėlis
    -Pardavimo proceso pakopos
    -Pardavimo proceso vertinimo metrikos
    -Pardavimo proceso valdymo įrankiai
Andrius Maziliauskas /
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30

Koučingo specialisto kompetencijos, naudingos kasdieniame vadovo darbe

  • Profesinės etikos ir standartų laikymasis
  • Susitarimas dėl koučingo (kontrakto sudarymas)
  • Tarpusavio pasitikėjimu pagrįsto ryšio užmezgimas
  • Pilnavertis dėmesys koučingo metu
  • Aktyvus klausymas
  • Puikūs klausinėjimo įgūdžiai
  • Tiesus, atviras bendravimas
  • Įsisąmonijimo skatinimas
  • Veiksmų modeliavimas
  • Tikslų planavimas ir formavimas
  • Proceso valdymas ir kliento atsakingumo skatinimas
Povilas Petrauskas /
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30 val.

Susitikimo „pardavimo“ telefonu modelis

  • Pasisveikinimas, prisistatymas, intriga, skambučio tikslo formuluotės
  • Įtaigios komunikacijos technikos, padedančios lengviau susitarti dėl susitikimo
  • Dažniausi klientų (administratorės, vadovo) prieštaravimai ir kaip į juos atsakyti
Lauras Balaiša /
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30 val.

Social selling. LinkedIn

  • Asmeninis LinkedIn profilis
    • Pozicionavimas. Kaip LinkedIn gali padėti pardavėjui sukurti gerą pirmą įspūdį?
    • LinkedIn PREMIUM pardavimų profesionalams. LinkedIn Sales Navigator įrankio naudojimas.
    • Kas yra LinkedIn Social Selling Index ir kaip jį pagerinti?
  • Įmonės LinkedIn puspalis (company page)
  • Kaip padeda parduoti asmeninių LinkedIn profilių ir Company Pages sinergija B2B ar B2C?
    • Naujausios LinkedIn Company Pages galimybės (pardavimų skatinimo akcentas);
    • Turinys. LinkedIn pardavimų strategija ir taktika.

Praktiniai užsiėmimai

Šarūnas Sakalauskas /
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30

Apibendrinimas

Drauge apžvelgsime dėstytą medžiagą. Atsakysime į kilusius klausimus.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva