Programa

08:45-9:00 Registracija
09:00-10:30 val.
Vilnius

Ko organizacija tikisi iš pardavimo vadovo?

  • Pardavimo vadovo funkcijos
  • 5 didžiausi pardavimo vadovų iššūkiai, valdant pardavimo pajėgas.
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Įmonės ir pardavimų strategija

  • Kokią įtaką organizacijos tikslai ir strategija daro pardavimo pajėgų tikslams ir strategijai?
  • Pardavimo strategijos parinkimas.
12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Pardavimo pajėgų efektyvumas

R.E.C. - praktikoje sėkmingai veikiantis pardavimo pajėgų efektyvumo valdymo modelis

14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:45
Vilnius

Darbuotojų efektyvumas

Pardavimo darbuotojų efektyvumo formulė:

  • Kryptis
  • Kiekybė
  • Kokybė
  • Entuziazmas.
08:45-09:00 Registracija
09:00-10:30
Vilnius

Kryptis: klientų segmentavimas

  • Segmentavimo kriterijų pasirinkimas ir klientų sąrašų sudarymas
  • Klientų segmentavimo matrica
  • Veiklos tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams.
10:30-10:45 Pertrauka
10:45-12:00
Vilnius

Kiekybė: finansiniai ir nefinansiniai tikslai

  • Kokius nustatyti pardavimo darbuotojų finansinius ir nefinansinius tikslus bei veiklos vertinimo kriterijus?
  • Kaip tai padaryti?
12:00-13:00 Pietūs
13:00-14:30
Vilnius

Kokybė: pardavimų vadybininko kompetencijos

  • Kaip atpažinti ir atsirinkti pardavimo vadybininką?
  • Pardavimo vadybininko kompetencijų ugdymas: ką iš tikrųjų reikia ugdyti?
14:30-14:45 Pertrauka
14:45-16:45
Vilnius

Entuziazmas ir pasitikėjimas savimi

  • Kaip kontroliuoti pardavimo vadybininkų veiklą, išlaikant jų entuziazmą ir didinant pasitikėjimą savimi?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos ženklai. Kaip juos skaityti?
  • Pardavėjo kritusios motyvacijos „reanimacijos“ pokalbiai.
  • Svarbiausi reikalavimai skatinimo sistemai.
16:45:17:00 Laikas klausimams
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva