Apie mokymus

Šie mokymai skirti: 

  • Aukščiausio ir vidurinio lygio vadovams ir specialistams, savo kasdieniniame darbe tiesiogai bendraujantiems su vidiniais ir išoriniais klientais

Mokymų privalumai:

  • Mokymo metu teorijos ir praktinės patirties santykis yra ~ 30:70. Tai leidžia ne tik sužinoti esminius dalykus, bet ir turėti galimybę ugdyti reikiamus įgūdžius.
  • Mokymo metu dalyviai gauna platesnį ir aiškiai struktūruotą požiūrį į aplinkybes kurios didina arba mažina manipuliacijų atsiradimo tikimybę, suvokia ne tik ką, bet ir kaip reikia manipuliacijas suvaldyti.
  • Dalyviai gauna žinių ir praktinį patyrimą apie išankstinių nuostatų ir įsitikinimų įtaką ir svarbą siekiant reikalus su kitais žmonėmis tvarkytis nemanipuliuojant pačiam ir neprovokuojant manipuliuoti kitos pusės partnerių.
  • Mokymo metu dalyviai turi galimybę giliau nagrinėti grupei aktualiausius manipuliacijų atpažinimo ir valdymo klausimus

Mokymų nauda:

  • Mokymuose dalyviai išmoks atpažinti darbinėse aplinkybėse egzistuojančias sąmoningas ir nesąmoningas kitų žmonių manipuliacijas;
  • Mokymo dalyviai išmoks atpažintas manipuliacijas suvaldyti;
  • Gautas manipuliacijų atpažinimo ir suvaldymo žinias išbandys praktiškai, praktinių simuliacijų metu;
  • Mokymuose dalyviai suvoks pasitikėjimo savimi, savo ir kitų žmonių emocijų atpažinimo ir valdymo svarbą;
  • Praktinių simuliacijų metu lavins savo emocinę kompetenciją reikalingą darbui su manipuliuojančiais žmonėmis;

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Deividas Rafanavičius - klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.

Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.

Deividas  - patyręs customer centricity ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus.

Lektoriai

Deividas Rafanavičius
photo
Deividas Rafanavičius
„TMD Partners" partneris, konsultantas

Klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.

Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.

Deividas  - patyręs customer centricity ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus.

Deividas Rafanavičius
„TMD Partners" partneris, konsultantas
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva