Apie mokymus

Šie mokymai skirti: 

  • Oragnizacijų specialistams, vidurinio ir aukščiausio lygio vadovams, savo kasdieniniame darbe tiesiogai bendraujantiems su vidiniais ir išoriniais klientais.

Mokymų privalumai:

  • Mokymo metu teorijos ir praktinės patirties santykis yra ~ 30:70. Tai leidžia ne tik sužinoti esminius dalykus, bet ir turėti galimybę ugdyti reikiamus įgūdžius.
  • Mokymo metu dalyviai gauna platesnį ir aiškiai struktūruotą požiūrį į aplinkybes kurios didina arba mažina manipuliacijų atsiradimo tikimybę, suvokia ne tik ką, bet ir kaip reikia manipuliacijas suvaldyti.
  • Dalyviai gauna žinių ir praktinį patyrimą apie išankstinių nuostatų ir įsitikinimų įtaką ir svarbą siekiant reikalus su kitais žmonėmis tvarkytis nemanipuliuojant pačiam ir neprovokuojant manipuliuoti kitos pusės partnerių.
  • Mokymo metu dalyviai turi galimybę giliau nagrinėti grupei aktualiausius manipuliacijų atpažinimo ir valdymo klausimus

Mokymų nauda:

  • Mokymuose dalyviai išmoks atpažinti darbinėse aplinkybėse egzistuojančias sąmoningas ir nesąmoningas kitų žmonių manipuliacijas;
  • Mokymo dalyviai išmoks atpažintas manipuliacijas suvaldyti;
  • Gautas manipuliacijų atpažinimo ir suvaldymo žinias išbandys praktiškai, praktinių simuliacijų metu;
  • Mokymuose dalyviai suvoks pasitikėjimo savimi, savo ir kitų žmonių emecijų atpažinimo ir valdymo svarbą;
  • Praktinių simuliacijų metu lavins savo emocinę kompetenciją reikalingą darbui su manipuliuojančiais žmonėmis;

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Mokymus veda

Deividas Rafanavičius - klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.

Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.

Deividas  - patyręs customer centricity ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus.

Lektoriai

Deividas Rafanavičius
photo
Deividas Rafanavičius

Kainos

Dalyvio mokestis

248 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 310 Eur
Ši kaina galioja registruojantis iki vasario 9 d.

Dalyvio mokestis

232.50 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 279 Eur
Šis mokestis galioja, jei į mokymus registruojasi 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės iki vasario 9 d.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva