Programa

Gruodžio 12 - 13 d.
I MOKYMŲ DIENA
09:15-09:30 Registracija
Vilnius

Įvadas

  • Seminaro tikslų bei dalyvių lūkesčių aptarimas.
  • Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų, bendraujant su klientais?
  • Emocijų ir emocinės kompetencijos svarba pardavime.
  • Emocinė kompetencija – sugebėjimas pažinti ir valdyti emocijas.
  • EQ ir pardavimo rezultatai.
  • Praktinės užduotys.
Vilnius

Emocijos ir jų kilmė

  • Asmenybės struktūra. Kaip atsiranda emocijos? Kaip jos veikia mus? Kas pirmiau: mintis ar jausmas?
  • Kiek galime įvardinti jausmų, nuotaikų ir emocijų?
  • Asmeninių emocijų suvokimas ir įvardinimas.
  • Kokią įtaką emocijos daro pardavėjo bei kliento sprendimams ir elgesiui?
  • Praktinės užduotys.
Vilnius

Savęs suvokimas ir valdymas

  • Asmeninės nuostatos – konstruktyvios ir destruktyvios. Nuostatų valdymo technikos. Kaip atskirti nuostatas nuo faktų?
  • Savęs valdymo technikos: minčių, emocijų ir reakcijų valdymas.
  • Psichologinio pasiruošimo trūkumas – nesėkmingo pardavimo priežastis. 
  • Užtikrintumas ir pasitikėjimas savimi pardavimo situacijose.
  • Emocijų valdymas bendraujant su klientu: keturi lygmenys.
  • Abejonės, susierzinimo, nerimo ir nusivylimo emocijų valdymas pardavime.
  • Kaip pardavimo susitikimuose išlaikyti šaltakraujiškumą ir kantrybę?
  • Kaip „neišsimušti iš vėžių“, išgirdus kliento ultimatumą ir konstruktyviai ieškoti sprendimo?
  • Kaip kalbėtis su klientu tame pačiame psichologiniame lygmenyje? Savęs nuvertinimo problema.
  • Praktinės užduotys.
2 MOKYMŲ DIENA
09:15-09:30 Registracija
Vilnius

Klientų emocijų ir būsenų supratimas

  • Ką galvoja ir kaip jaučiasi klientas? „Emocinės klausos“ ugdymas.
  • Kaip mūsų išankstinės nuostatos, padeda ar trukdo pasiekti pardavimo tikslus? 
  • Kūno kalbos signalų skaitymas ir interpretavimas. Nežodinių signalų grandinės.
  • Kaip išvengti klaidų, interpretuojant kūno kalbą?
  • Praktinės užduotys.
     
Vilnius

Bendravimas ir santykių valdymas

  • Darbas su klientų nuostatomis ir įsitikinimais.
  • Bendravimas su neigiamais nusistačiusiais klientais.
  • Pyktis: klientų nepasitenkinimo valdymas.
  • Kaip sumažinti ar neutralizuoti klientų baimes?
  • Kaip reaguoti į klientų nusivylimą? 
  • Kaip elgtis, kai kitas žmogus laiko ar didina atstumą?
  • Neigiamų emocijų išreiškimas bendraujant su klientais.
  • Kaip atpažinti kitos pusės manipuliacijas ir pasipriešinti psichologinio poveikio priemonėms? Kaip atsilaikyti prieš kliento spaudimą?
  • Praktinės užduotys.
     
Vilnius

Užbaigimas

  • Apibendrinimas ir išvados: ką sužinojome?
  • Kaip panaudosime seminaro medžiagą praktinėse situacijose?
     
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva