Apie mokymus

Nenaudoti šaltų pardavimų yra tas pats, kas palikti pinigus ant stalo. Taip sako ekspertai. Ir savo nuomonę grindžia štai tokiu paaiškinimu. Skaitmeniniame pasaulyje žmonės sugalvojo daug būdų patraukti klientų dėmesį. Visi jie puikūs ir protingos įmonės iš viso arsenalo pasirenka tuos, kurie joms tinka labiausiai.

Pritraukti klientų yra gerai, tačiau, jei ir toliau nuo jų slėpsitės už kompiuterių, jūsų konkurentas paims telefoną ir paskambins jūsų galimam klientui. Štai todėl šalti skambučiai yra būtini. Kaip ir šalti el. laiškai. Tik reikia, kad ir vieni, ir kiti būtų efektyvūs.

„Pardavimų akceleravimo metodika“ pagrįstuose mokymuose, drauge su lektoriumi, spręsite tikras pardavimų situacijas ir modeliuosite tikrus pardavimų procesus.

Jūs išmoksite, kaip:

  •          Parengti efektyvų B2B pardavimų procesą
  •          Atlikti B2B šaltus skambučius
  •          Rašyti B2B šaltus el. laiškus
  •          Išnaudoti B2B „social selling“

Renkame ne didesnę, nei 14 dalyvių grupę.

Atsiliepimai

svg

Mokymai leido susidėlioti prioritetus, kam geriau skirti daugiau laiko.

svg

Gera gyvenimiška patirtis, naudingi individualūs patarimai!

svg

Informacija išdėstyta paprastai ir aiškiai, panaudojant pavyzdžius iš praktikos.

svg

Šaunios diskusijos, informatyvūs atsakymai, realūs patarimai!

Ieva Jankūnaitė, „Easting Express“

Mokymų turinys

Visiška dauguma dalyvių mokymų turinį vertino „labai gerai“ ir „gerai“.

Rekomendacijos

Visiška dauguma dalyvių tikimybę, kad šiuos mokymus rekomenduotų kolegai ar draugui įvertino 9 ir 10 balų iš 10-ties.

Mokymus veda

Andrius Maziliauskas, vienas iš B2B pardavimų akceleratoriaus Salesup.lt įkūrėjų. Pardavimų praktikas ir profesionalas, didžiausią patirtį sukaupęs B2B ir B2C pardavimų bei verslo konsultavimo srityse. Nuo 2002 m. konsultuoja verslą pardavimų, derybų, komunikacijos bei finansavimo klausimais. Sėkmingai padeda įgyvendinti pardavimų akceleravimo projektus vidutinėse ir didelėse organizacijose, pavyzdžiui „Grigeo“, „Tete a Tete Kazino“, „Biuro mašinos“, „Ryterna“, „Rosteka“. 

Veda seminarus bei vidinius mokymus įmonėms pardavimų bei derybų tematika, skaito pranešimus konferencijose.

Lektoriai

Andrius Maziliauskas
photo
Andrius Maziliauskas

Programa

09:15-09:30 Registracija
09:30 - 11:00

Įvadas ir praktinė užduotis

Praktinė užduotis skirta išsiaškinti, kokius argumentus dalyviai naudoja, bandydami parduoti. Ji taip pat padės dalyviams susipažinti vieniems su kitais bei su lektoriumi.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva