Apie seminarą

B2C segmente veikiančios bendrovės tvarko daugiau asmens duomenų nei visos kitos bendrovės. Dabar jau visos bendrovės žino, kad tiesioginei rinkodarai yra būtinas kliento sutikimas, o elektroninio pašto adresas yra tokie patys asmens duomenys kaip ir asmens kodas. Vis dėlto įsigaliojęs Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paliko nemažai neatsakytų klausimų. Kokie yra kiti klientą identifikuojantys duomenys? Ar bendrovė gali siūlyti prekes ir paslaugas esamam klientui? Ar kliento sutikimas gauti naujienlaiškį yra riboto galiojimo? Į šiuos ir kitus klausimus ieškosime atsakymo seminare.

Seminare:

  • sužinosite, kaip pritaikyti BDAR reikalavimus savo įmonės veikloje
  • suprasite su asmens duomenų tvarkymu susijusias rizikas ir išmoksite jas valdyti
  • išmoksite parinkti tinkamus asmens duomenų tvarkymo būdus

Seminaras skirtas:

  • vadovams, tiesiogiai dalyvaujantiems kasdienėje bendrovės veikloje
  • bendrovių darbuotojams, atsakingiems už funkcijas, susijusias su asmens duomenų tvarkymu
  • duomenų apsaugos pareigūnams

Jei yra tam tikrų situacijų, aplinkybių, kurios jums kelia neaiškumų, atsiųskite jų aprašymus ar jums kylančius klausimus el. paštu akademija@verslozinios.lt. Perduosime juos lektorei. Taip ji turės laiko parengti tikslesnius atsakymus.

Diana Urbonienė

Duomenų apsaugos, IT ir finansinių technologijų ekspertė, dirbanti su tarptautinėmis bendrovėmis, IT kompanijomis ir finansų įstaigomis. BDAR auditus yra atlikusi ne vienoje bendrovėje, yra klientų patarėja BDAR įgyvendinimo klausimais. Diana yra advokatų kontoros „Magnusson“ advokatė.

 

Lektoriai

Diana Urbonienė
photo
Diana Urbonienė
„Magnusson“ advokatė

Duomenų apsaugos, IT ir finansinių technologijų ekspertė, dirbanti su tarptautinėmis bendrovėmis, IT kompanijomis ir finansų įstaigomis. BDAR auditus yra atlikusi ne vienoje bendrovėje, yra klientų patarėja BDAR įgyvendinimo klausimais. Diana yra advokatų kontoros „Magnusson“ advokatė.

Diana Urbonienė
„Magnusson“ advokatė

Programa

12:45-13:00 Registracija
13:00-14:30

Asmens duomenys B2C segmente

  • Asmens duomenys po BDAR: elgsena, tikėtinai svarbi informacija ir nuasmeninti duomenys
  • Sutikimas, sutartis ir kiti asmens duomenų tvarkymo pagrindai: kada ir kokį rinktis
  • Rinkodara B2C segmente
  • Asmens duomenys kaip produktas. Išvestiniai asmens duomenys ir jų panaudojimas

Kainos

Dalyvio mokestis

80.75 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 95 Eur
Speciali kaina galioja iki liepos 31 dienos.

Dalyvio mokestis

76 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 85.5 Eur
Ši kaina taikoma, jei į mokymus registruojasi 2 ir daugiau dalyvių iš vienos įmonės iki liepos 31 dienos.

Dalyvio mokestis

71.25 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 95 Eur
Šis dalyvio mokestis galioja įmonėms, kurios yra pelniusios „Gazelė 2017“ vardą.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva